Friday, September 23, 2011

Harga Runtuh Emas - 23th Sep 2011

Assalamualaikum dan salam ceria semua pembaca :

Hari in saya dikejutkan oleh penurunan harga emas dan silver yang jatuh tergolek !


He he he, tergolek..... , cuba lihat graf di sebelah !! , betul tak? Kalau siapa-siapa yang ada modal besar .... raya sakan lah nampaknya.
Silver pulak : Hah ! Tengok di sebelah kanan ni pulak! Macam best aje kan!, Ye la, memang best coz, INI LAH MASA UNTUK MENAMBAH STOK PELABURAN BARANG LOGAM INI !!.

Saya berkesempatan pada hari ini (malam) untuk inform pelabur-pelabur tetap yang selalu membeli stok dari saya agar sama-sama dapat menikmati apakah yang dikatakan dengan pelaburan barang logam berharga ini. Inilah pelaburan namanya bukan pakai taram aje shopping emas @ silver . Apa2 hal pilihan masing-masing. Alhamdulillah, dia orang punya pulun BERBALOI-BALOI...... al maklum lah macam pegi membeli barang ke ware house ... dapat barang murah so maknanya DAPAT LEBIHAN BERAT BARANGAN la... 
Saya bangga semakin ramai orang KITA yang semakin bijak melabur dalam emas.

Bagi yang masih belum memulakan sila lah ambil tindakan dengan segera, 
Saya selalu berpesan pada diri saya, HARGAI TITIK PELUH KITA KERJA BERHEMPAS PULAS dengan menukar DUIT kepada EMAS, PERAK dan HARTANAH. Insyallah, terjamin masa depan (kalau dulu itu iklan Amanah Saham Bumiputra kan!). 
Kalau perlukan khidmat nasihat dari saya boleh lah email ke irsofiankezo@gmail.com atau pun  talian hayat 019-351 4647. 
Saja kan.... Sharing is Caring !! sifu cakap.

Harga emas sekarang =  1687 USD/oz dan silver = 32.97 USD/oz, murah tu !!!
Dibawah ini saya masukkan senarai harga antara pengeluar emas di Malaysia :
Dalam makna kata yang lain , boleh lah tenung2 harga tu. Macam emas yang sebelum ini mencecah sehingga ke RM200/g dan silver lebih RM5/g, best kan!











1 comment:

  1. sri ayu punya spread nmpk lagi rendah dr public gold

    ReplyDelete