Sunday, September 18, 2011

Gold Silver update - 19th. Sept 2011

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca.

Asyik update di Facebook sahaja sehingga terlupa blog saya ini pula.

Pada perkiraan saya hari ini pada 19th. September 2011,
Ratio Silver : Gold = 45:1,
wow nampaknya bagus tu untuk menambah pelaburan dalam Silver. he he he

Manakala relative harga emas dan silver 1.2 dan 1.1 masing-masing menguatkan alasan saya di atas.

Pada hari Jumaat 16th. Sept yang lepas saya ada alert harga emas berada pada tahap terendah pada takat hari itu iaitu 1766USD/oz dan saya syorkan agar pelabur shopping sakan , untuk semakan hari ini harga telah melonjak tinggi sangat iaitu 1824USD/oz.

Bagi yang telah mengambil tindakan segera .... Tahniah diucapkan.

Akan tetapi bagi sesiapa yang masih belum lagi silalah ambil tindakan segera dan bijak kerana kemungkinan besar tidak akan berjumpa harga ini lagi akan datang.

Kalau nak tambah stok silalah hubungi saya : 010-464 4647, insyallah saya cuba membantu!

Selamat melabur.

Sharing IS Caring !

Ir Sofian

No comments:

Post a Comment