Saturday, February 12, 2011

Permintaan Emas pada bulan Januari 2010

Salam kepada semua pembaca. Saya doakan agar semua pembaca blog ini khasnya segment dari minda saya ini dalam bab ‘GOLD’ sihat selalu hendaknya.

Cerita-cerita tentang tentang pelaburan dalam EMAS ini,

mungkin bagi sesiapa yang masih lagi mencari-cari info dan mengkaji tentang apa prospek yang bagus dan macam-macam lagi lah tapi yang saya pasti matlamatnya sudah mula menjurus kepada EMAS. Tahniah saya ucapkan.

Al-maklumlah sibuk sekarang ni orang memperkatakan tentang pelaburan dalam GOLD ini.


Di bawah ini saya lampirkan ‘order’ untuk bulan Januari dari pelabur-pelabur yang telah bulat hati untuk menukarkan mataWANG mereka kepada EMAS.



Ini untuk paparan sahaja. Bukan nak menunjuk-nunjuk akan tetapi orang kata nak bagi merangsang minda lebih-lebih lagi orang Melayu. Kebanyakannya orang kita ni nak tengok result dulu baru nak ikut.

Tapi tak kisah lah itu semua, yang penting JIHAD seseorang MUSLIM itu mestilah menukar mataWANG kepada EMAS dan meLABELkan bahawa mataWANG itu adalah RIBA’.

Salam selamat datang kepada pelabur-pelabur baru dan lama yang hendak berubah angin. Selamat datang diucapkan. Hubungi saya untuk free consultancy 019-3514647.

Salam 1 Malaysia

No comments:

Post a Comment